Bröllop:).

Min kära väninnas son gifte sig igår:). Bröllopet var verkligen jättefint och min kära väninna hade verkligen planerat och gjort allt jättefint:).  Och det var så vackert med alla fina tal som hölls. Nästa gång (som jag går på bröllop) så måste jag nog köpa vattenfast mascara;) för jag fick tårar i ögonen för varje tal som hölls. Vilket gjorde att jag såg ut som en tvättbjörn tillslut;).

Bröllopet var som sagt jättefint med det fina brudparet och jättegod mat och tårta med mera. Och dessutom så överraskades vi gäster av underhållning av indiska dansare. Vilket verkligen var supertrevligt och underhållande. Dansarna  var superduktiga.  Och det kändes nästan som man var med som åskådare i en Bollywood film;).

Kvällen var som sagt jättefin och jag är så glad för min väninna och hennes son och svärdotter att allt blev så bra med bröllopet. Och att min väninna numera äntligen har fått en dotter i familjen som hon längtat efter tre söner i familjen;).

Och jag önskar verkligen brudparet lycka till. Må Allah alltid vara på deras väg i livet.

Kommentera

