Är huvudet dumt så får kroppen lida;).

Fika och shoppingmys med våra kära vänner. Jag och lilla dottern gick ut med mamma och dotter till köpcentrum för att strosa runt lite och ta en fika. Vilket var mycket trevligt och mysigt:). Tack A och M för en trevlig kväll.

Tyvärr så håller jag nog på att bli sjuk. Känner lite ont i halsen och extra ont i kroppen. Men har jag tur så stannar det här och inte blir värre. Jag antar att jag helt enkelt är lite överansträngd. Fick för mig att jag skulle måla om mitt rum häromdagen(visserligen så hjälpe sonen till)men jag gjorde också en del.

Vilket jag helt enkelt inte borde göra ja jag vet;). Är huvudet dumt så får kroppen lida;). Men ibland så glömmer man att ens kapacitet inte är som förr. Viljan finns men inte orken helt enkelt.

Men jag blev supernöjd över mitt ”nya” rum. Färgen som jag valde heter sjögräs. En väldigt lugn och rogivande färg(påminner om grått och grönt) som passar jättebra till min vita möbler.

Nu fattas det bara lite tavlor och lite annat smått och gott så att jag får till den design som jag vill ha i mitt rum:).

Kommentera

