Grattis kära vän på din födelsedag.

Min kära väninna fyller hmm hmmm……så mycket år idag. En kvinnas ålder är ett känsligt kapitel har jag förstått den slutar så där vid 25 år har jag hört;).

Men min kära väninna kan stoltsera med det dubbla plus ett. Det är märkvärdigt att fylla år ju äldre man blir tycker jag. För det är verkligen ingen självklarhet att bli ett år äldre. Jag tycker att man skall vara stolt över att vara i sin ålder precis som man är.

Och ikväll så skall vi fira födelsedagsbarnet. Det skall bli mysigt att få träffa gänget igen. Tur att vi firar födelsedagar så att vi får en anledning att träffas allihopa på en gång.

Kommentera

