Julskyltning.

Jag och en väninna drog ner till stan för att titta lite på jul skyltningen vid Gustav Adolfs torg. Jättemysigt:)jag blev bjuden på varm choklad med vispgrädde:) hur gott var inte det;). Alltså verkligen supergott med en varm god dryck ute i kylan. Och min kära väninnan såg till att jag fick  extra mycket grädde på min;) eftersom att hon vet att jag är lite svag för det.

Ja min kära väninna bjöd på lite smått och gott denna dag;) hmmm…ja brandmännens julkalender till exempel. Ja nu blev det inget exemplar till mig  ha ha trots min väninnas lilla försök;). Men men;) sedan skall vi inte tala om diverse andra små lilla missförstånd som uppstod denna trevliga julskyltningsdag om en liten mistelkvist;) kanske… ja ja jag säger NO more inte mer än att jag inte blev kysst iallafall;). Men förhoppningsvis så blir någon annan det kanske;).

Efter en trevlig dag så blev det en väldigt trevlig lördagskväll med några andra kära vänner också. Vi åt bakad potatis samt drack glögg och åt pepparkakor och lite lussegifflar från pågens. Väldigt avkopplande och mysigt.

Kommentera

