Julklappar och julstök.

Oj vad ansträngande det är att springa runt i olika affärer för att hitta julklappar. Det är mycket enklare att beställa från nätet. Men å andra sidan så ser man inte riktigt vad man köper men någonstans mittemellan är bra tycker jag . Köpa lite från internet och resten ute i handeln.

Nu återstår bara lite småpaket sen är jag klar med julklappar. Sedan tillkommer julmaten också som skall inhandlas.

Men ändå trots en massa jobb så gillar jag det. Faktum är att jag älskar högtider. Finns det något tråkigare än människor som gnäller och tycker att allt är så jobbigt. Födelsedagar är jobbiga Eid är jobbig julen och så vidare. Jag menar vad vore vi människor utan högtider.

Högtider som knyter samman människor. Man träffar på släktingar vänner som man kanske inte har tid  eller möjlighet att träffa under vardagarna. Jag gillar det:).

Nej nu skall jag gå och slå in lite paket:).

Kommentera

