Nyårsafton 2014.

Lite sömnig och trött idag;). Firade med familjen samt en kär vän på nyårsafton. Vi hade jättetrevligt:) med massor av god mat plus en massa annat smått och gott;). Min fina älskade familj:). Och mina fina vänner:) livet utan dem hade varit väldigt tomt.Jag är verkligen så tacksam. Allah är barmhärtig.

Samtidigt som att jag känner mig lite besviken när det gäller vissa andra…. låter det stå osagt för tillfälligt.

Men jag är så glad för min egen lilla familj. Jag får fokusera på dem. Ibland så hyser man vissa illusioner men som faktiskt bara är det också visar det sig.

Annars så hoppas jag på år 2014. Jag tror att det blir ett bra år. Lite nyårslöften har jag faktiskt detta år. Även om nyårslöften är som de är;) svåra att hålla av någon anledning. Men jag ska bli nyttigare både när det gäller kosten samt med motionen. Det skall väll inte vara så svårt;)eller?.

Önskar er alla en god fortsättning på det nya året.

Kommentera

