Sömnlöshet ett handikapp verkligen.

God morgon eller vad säger man? Helt less ärligt talat. Min sömn är bara så katastrofal. Jag ljuger inte om säger att jag inte har sovit en natt på en hel månad. Somnar oftast runt sex sju tiden på morgon ibland till och med senare. Jag brukar somna om ett par tre fyra timmar på förmiddagen.

Men det är ingen kvalitetssömn utan snarare sömn för överlevnad. Jag vet inte hur jag skall bryta detta destruktiva mönster. Antagligen så får jag nog ge efter och ta något slags sömnpiller under några dagar för att bryta den här situationen.

Men men det är fredag och jag skall snart gå ut och äta lunch med min dotter:). Så det är bara på att piggna på sig.

 

2 thoughts on “Sömnlöshet ett handikapp verkligen.

  1. Usch, det är jobbigt med sömnlöshetsmonstret… I perioder har jag också sömnproblem. Jag har inga problem att somna, men vaknar vid fyra-tiden med ångest och kan bara inte somna om… Hoppas din sömn blir bättre snart!

    1. Hej Helena:).

      Ja det är verkligen tufft med sömnproblem. Det är tyvärr många som har samma problem nuförtiden. Kanske vårt mediasamhälle bidrar lite till det.
      mvh annokas

Kommentera

