Semlor:) och snö och ajax.

Köpte med mig lite semlor idag från citygross. Och så gott det är;).

Och vi har fått fullt med snö också i Malmö. Väldigt vackert och fint ute med den vita snön. Tog en härlig vinterpromenad när jag skulle iväg på några ärenden.

Resten av dagen kommer att spenderas med städning tror jag;)(om jag nu orkar). Städlusten lyser med sin frånvaro för tillfälligt. Men jag har köpt ajax rengöringsmedel originalet som jag gillar bäst. Älskar doften av nystädat med ajax.

Nej nu mina kära vänner så slutar jag här för idag. Önskar er en fin dag.

 

Kommentera

