Besök från Karlstad:).

Haft fullt upp de senaste dagarna. Har trevligt besök från Karlstad. Min blivande svärdotter och mamma på besök:). Vi har haft mysiga dagar. Varit ute och promenerat och bara umgåtts hela familjen tillsammans. Igår så var vi hemma hos fina Bedor och jag rökte vattenpipa;) den var syndigt god skall jag erkänna;).

Idag så har jag passat mitt älskade barnbarn en liten stund. Mormors lilla gullunge.Ikväll så skall vi också träffas hemma hos Bedor för att umgås innan gästerna åker hem.

Önskar er alla en fortsatt trevlig fredagskväll.

Kommentera

