Lördag.

Ikväll kommer en kär väninna på besök för lite lördagsmys. Skall försöka att städa lite innan dess. Vaknade och kände mig rätt så krasslig idag. Jag tror att det har blivit lite för mycket vatten pipa de senaste dagarna;).

Men ack så god. Så länge det handlar om att feströka lite någon enstaka gång då och då så är det okej tycker jag. Men bara då helt ärligt. För sunt är det inte att dra ner en massa rök i lungorna;).

För övrigt i mitt liv så har jag massor av tankar över många saker som pågår i mitt liv. Saker som måste omprövas ändras hitta nya vägar för hur jag skall förhålla mig till saker och ting. Livet som pågår är ju inte beständigt. Saker händer på vägen. Man är ju samma person i grund och botten men livet formar än också.

Nej nu skall jag inte bli djup utav mig orkar inte idag;). Önskar att jag kunde stänga av min  hjärna ibland. Känns som att jag har tusen tankar som bara far runt ibland och det är så tröttsamt.

Att vara människa är komplicerat tycker jag.

 

2 thoughts on “Lördag.

  1. Ja, ibland kan man liksom inte tänka för allt tänkandet!!!
    Låter härligt med lördagsmys! Nästa gång kanske jag kan vara med på ett skypehörn!!! Kram

    1. Salam kära Berit absolut så skall vi försöka att fixa uppkoppling så att du också kan närvara;):
      Tack gode Gud för tekniken;).
      Saknar dig många kramar annokas

Kommentera

