Man har en kropp och en själ som behöver näring var och än på sitt eget sätt.

Håller på och lagar linssoppa och det är så gott. Så enkelt att göra och så nyttigt också. Min svärson delar inte riktigt min passion för linssoppa då han tycker typ att det är fängelsemat;). Men då har han inte smakat på min;).

Idag är jag riktigt trött sömnen igen. Men jag har bestämt mig för att gå ut och ta en promenad iallafall. Försöka att röra mig sträva efter ett nyttigare liv. Man har en kropp och en själ som behöver näring var och än på sitt eget sätt. Inte alltid lätt att nå den balansen. Men så länge man strävar och inte ger upp. Känner en liten strimma av hopp idag förmodligen för att solen lyser ute idag. Det ger motivation.

Andra saker som ger motivation all kärlek och tacksamhet som man känner är älskade familjen, vännerna och tusen andra saker till.

Kommentera

