Lite uppdatering.

Varit och pussat på ett mycket söt liten pojke idag. Mormors lilla gullhjärta.

Helgen har varit i vännernas tecken. I lördags så var jag bjuden på inflyttningsfest. Nästan hela gänget var samlat. Det var jättemysigt och roligt att få umgås med alla sina kära vänner. Och värdinnan gjorde kvällen än mer fullkomlig med hennes gästvänlighet och hennes omtanke över oss gäster. Tack kära H för en jättefin och trevlig kväll.

Igår söndags så var jag med en annan kär vän och promenerade vid triangeln. Min kära väninna bjöd mig på espressohouse med förevändningen att vi skulle fira vår kära väninna som fyller år på tisdag;)(grattiskramar  kommer då).Men som dock bor alldeles för långt för att kunna vara med och fira sjäv;) hmmm vad gör man inte för en god bakelse;). Jag är inte den som säger nej inte min kära väninna heller;) harkel harkel.

Senare på kvällen så kom en annan kär väninna och hennes dotter på besök för lite söndagsmys. Det var väldigt trevligt och mysigt.Tack A M för en jättetrevlig kväll.

Jag är inte den rikaste människa på denna jord;). Men jag känner mig rik på underbara och fina vänner runt omkring mig. Samt rikast i världen när det gäller mina barn och barnbarn.

 

 

Kommentera

