Trevligt sällskap:) och undrens tid är inte förbi;):

Haft en kär väninna på besök på lite lördagsmingel:). Det var intressant och trevligt att få utbyta lite tankar och erfarenheter. Tack kära M för en jättefin kväll.

Lite mera uppdatering av gårdagen.

Igår(fredag) så träffade jag först två kära vänner. Vi har börjat på och måla tavlor;)(vi är mer eller mindre noviser allihopa) ha ha ja det låter lite otroligt för att vara sant;). (B om du läser det här vad tror du har vi blivit lite smått galna;)? VI måla tavlor liksom ha ha….. Först var vi två som skulle måla och sedan så vart vi tre och nu så kommer vi att bli fyra. Inte trodde jag det om vårt gäng att vi skulle sitta och måla tavlor tillsammans;).Men men undrens tid är inte förbi.

Senare på fredagskvällen så kom en annan mycket kär väninna på lite fredagsmys.Vi tittade på letsdance och småpratade och hade mysigt så där som man bara kan ha med en väninna helt kravlöst.

Imorgon söndag så kommer en annan kär väninna på brunch och det ser jag fram emot.

Främst nu så saknar jag min kära väninna B. Hoppas att vi ses snart tomt här utan dig.

Ja så här fin är tyvärr inte våra tavlor;). Bara ett litet bildexempel från google.
2 thoughts on “Trevligt sällskap:) och undrens tid är inte förbi;):

  1. Underbar läsning, jag förväntar mig en inbjudan till kommande vernissage och jaaaa …. Jag kommer
    Kram och stort lycka till med era kommande alster! HÄRLIGT!!!

  2. Salam kära berit:) självklart är du den första (och förmodligen kanske den enda som kommer till vårt vernissage;)våra alster är nog inget att skåda för allmänheten;).
    Det skall bli superroligt att du kommer:).
    Många kramar annokas

Kommentera

