Jag vill liksom inte hamna i den situationen(det vill väl förstås ingen;).

Varit och besökt en vän på sjukhuset idag (som mår lite bättre:)hon är en hjälte i mina ögon med allt som hon gått igenom). Själv hade jag nog varit betydligt gnälligare om jag gått igenom en sån stor ortopedisk operation.

Jag har också varit på utvecklingssamtal med minsta dottern(allt var bra:)). Samt varit hemma hos stora dottern och myst:) och busat lite med finaste barnbarnet min lilla goknoppis.

När man besöker sjuka så känner man sig så lyckligt lottad. Allt kunde vara mycket värre;). Människor med rullstolar och kryckor inspirerar mig att kämpa för min hälsa. Jag vill liksom inte hamna i den situationen(ha ha ja det vill väl förstås ingen;))fast är man redan sjuk så riskerar man att lättare hamna i den situationen.

Jag skall försöka att skärpa mig med mera motion och en mera hälsosam livsstil.

Kommentera

