Underbart väder:)vattenpipa grönt te.

Sommaren har kommit YES äntligen:).

Efter ett möte tidigt i morse så blev jag hembjuden till min ena kära väninna på brunch.SÅ härligt och mysigt med soligt och fint väder och att sitta i en mysig trädgård med min snälla väninna. Rökt vattenpipa, druckit grönt te ätit nybakat bröd och nyttiga smoothies.

Samt samtalat en massa om livet i både stort och smått. Mitt liv är verkligen oplanerat vissa dagar. Hade ingen aning i morse när jag steg upp att jag skulle sitta i en mysig trädgård och röka vattenpipa.

Och igår så hade jag picknick med älskade familjen(och en kär väninna:)) på vår gård. Min fina fina älskade familj:).

Det är såna här soliga och fina dagar som man får hålla i minnet när det kommer dagar som inte känns lika lätta att bära.

Hoppas att ni också har haft en fin dag:).

 

2 thoughts on “Underbart väder:)vattenpipa grönt te.

    1. Hej Jag:) Vad roligt att du gillar min blogg.
      Jag är 45 år fyller 46 år det här året;) hmm ja det är bara att konstatera att man inte är så ung längre;).
      Mvh annokas

Kommentera

