Nya skor nöden har ingen lag.

Har köpt ett par supersnygga skor.Men med ett stort MEN hade på mig dem idag men fick världens värsta skoskav:(. Det slutade med att jag gick barfota med en sko utomhus(ha ha ja nöden har ingen lag;)). Folk tittade förstås men det gjorde så ont att jag knappt kunde ta ett steg.Var in på apoteket och köpte skoskavsplåster men det hjälpte inte heller.

Men jag fick ett bra råd av min mor att stoppa blött papper i dem så att de töjer sig då de är av skinn. Så det skall jag göra ikväll. OM några dagar så skall jag försöka mig på ett nytt försöka att bära dem(med ett par andra skor med mig i beredskap i väskan för säkerhets skull)

Skoskav är verkligen smärtsamt. Och jobbigt med för den delen. Får så lätt skoskav av nya skor. Även om jag provar dem i affären och tycker att de är sköna och bra. Även dyra skor som ecco ger mig skoskav i början. Jag antar att det ha med mina fötters form att göra.

Kommentera

