Blogginlägg och dikter.

Det går lite trögt med det känner jag. Jag har ju trots allt fått ihop mer än tusen inlägg genom åren;). Så jag fortsätter och skriver trots min brist på motivation.

Hittade en dikt i min mobil som jag skrev för ett år sedan. Kanske inte så aktuell nu när sommaren precis har börjat. Men i brist på annat så sätter jag ut den ändå;).

Sommarens sista natt

ack så gruvligt

morgondaggen som tagit farväl av rinnande tårar

så många förväntningar som blivit uteblivna

så många hjärtan som krossats

och så mycket som har lovats

sommarens sista natt en skälvande suck

annokas

 

Kommentera

