Godmorgon fredag

Hade en lång sovmorgon idag kändes välbehövligt. Resten av dagen skall spenderas helt kravlöst med älskade barnbarnet och familj. Eventuellt så skall jag träffa en kär väninna senare ikväll också helt kravlöst det också;). Har fått tillsägelser av Dr att ta det lugnt;) och bara vila mig och inte trötta ut mig.

Vilket är lättare sagt än gjort. Men men jag försöker att ta till mig goda råd  och jobbar på det. Det är ingen hit att bli totalt utbränd. Bättre att stoppa i tid innan man kraschar.

Men lite roligt vill jag ju ändå ha;) vila är inte min grej egentligen. Men en balans i livet är det bästa förstås. Jag skall nog hitta den så småningom.

Ja det får nog vara allt för idag. Hoppas att er dag har varit bra hittills.

 

Kommentera

