Fredag

Oj vad trögt det går med bloggandet. En orsak är att jag inte känner någon inspiration. Känner att jag inte har så mycket att skriva om.

Fast det händer saker i mitt liv. Inga stora saker men igår så var jag och fikade med min kära väninna på ett mysigt fik.

Senare på kvällen så kom älskade barnbarnet.Jag stekte pannkakor till honom som han fick vaniljglass till.Som han åt;) bäbis.

Idag är det fredag. Och kvällen kommer nog att tillbringas mest i soffan. Lite tv tittande. Det är allt som jag orkar med ikväll.Men imorgon då får jag ta nya tag.Sparka mig själv ur soffan.

 

Kommentera

