Passade mitt älskade barnbarn idag

Så nu ligger jag här i soffan helt mörbultad;).Mitt lilla barnbarn var sjuk idag stackars min lilla goknoppis. Feber och förkyld . Men barn är fantastiska sjuk eller inte så vill de leka ändå.Om än med mycket mindre energi.

Och vi har bakat med lera.Lagat mat med leksaksspisen kastat bollar( och några bollar hamnade bredvid vår katt safira) vilket roade lilla N mycket;) med mera. Mitt hem liknar verkligen en tornado när vi leker.Jag brukar försöka att hålla undan lite under våra lekar. Men idag så fick jag lägga fullt fokus på lilla sjuklingen.

Lilla N en tvåårig liten pojke .Och det är helt underbart att få vara delaktig i hans liv.Småbarn utvecklas så snabbt och har man inte setts på en vecka så säger han och gör nya saker varje gång vi träffas.

När vi leker ”vänta vänta mormor det är varmt”……”hämta vatten mormor” När vi leker med leksaksspisen. Ha ha Gullunge.

 

 

Kommentera

