Vilket underbart vĂ€der idag😃

Det kÀnns sÄ hÀrligt och bra med solen som lyser utanför:). Nu har det blivit ett lÄngt blogg uppehÄll.Har haft min kÀra mor pÄ besök i en hel vecka.Vi har haft jÀttemysiga dagar tillsammans med hela familjen.Det har varit fullt upp frÄn morgon till kvÀll. Bland annat en hel dag i Köpenhamn. Biobesök och shoppingrundor med mera.

SÄ tacksam för allt fina som jag har i mitt liv.KÀnner att jag skulle vilja göra mera goda saker i livet. Bli en bÀttre mÀnniska pÄ alla plan andligt praktiskt hjÀlpa andra.

Min förmÄga brister pÄ mÄnga olika plan. Men att göra det lilla blir ju till slut mycket. Ett vÀnligt ord till sin medmÀnniska Àr bÀttre Àn inget.Jag och en mycket kÀr vÀninna startade en gÄng en goda gÀrnings projekt ha ha( B;)).Tanken var att vi skulle försöka att göra bra saker för andra.En gÄng sÄ köpte vi med oss lunch och överraskade en en mycket kÀr vÀninna pÄ hennes jobb.Inte nÄgot storartad men det kÀndes bra att fÄ göra nÄgonting fint för en annan mÀnniska som betyder mycket för oss.

Ja det skulle kunna utvecklas lite mera men slutar hĂ€r för idag;).Nu skall jag gĂ„ och fixa lite picknick mat till Ă€lskade barnbarnet och Ă€lskade dottern💞.Önskar er alla en fin dag.

 

 

2 thoughts on “Vilket underbart vĂ€der idag😃

  1. Jag har ocksÄ min mor hÀr:) TyvÀrr Àr hon jÀttesjuk, sÄ vi tar hand om henne hÀr hemma.
    Jag glömmer aldrig Er besök pĂ„ jobbet, hĂ€rligt gjort av Er. Massor av kĂ€rlek❀

    1. Tack kĂ€ra amina😊 Ă€r glad att du uppskattade vĂ„rt tafatta lilla försök till lite goda gĂ€rningar😉. Fast i sjĂ€lva verket sĂ„ Ă€r det du som gjort oss en god gĂ€rning.I slutĂ€ndan sĂ„ vet man inte vem som gett vem en gĂ„va.Den som tar eller den som fĂ„r givaren eller tagaren.Belöningen hos Allah fĂ„r vĂ„ra handlingar vet vi inte Ă€n.
      Hoppas att din mamma mĂ„r bĂ€ttre nu. MĂ„nga kramar annokas❀

Kommentera

