Bröllopet blev fantastiskt bra:)


Så nöjd:). Min sons bröllop var så vackert och fint. Och som mamma så kan man inte låta bli att passera hela livet revy. Min älskade lilla pojke. Från den dagen han såg sitt första ljus där han låg nyfödd på mitt bröst.Och jag var mamman i hans liv. Mamman som Allah valde till honom(oförståeligt men ett faktum varför just jag)Mamman som försökte att göra allt med kärlek tålamod. När det fanns brist på tålamod när orken inte räckte till. När man gjorde misstag.Men också en mamma som var fylld av ovillkorlig kärlek för det här lilla fantastiska unika barnet.Så fick min son växa upp till en man.

En ung vacker klok och snäll man som nu hittat sin kärlek i livet.En annan kvinna i hans liv. Så fantastiskt och glädjande att se kärleken i min sons och svärdotters liv.Glädjen som mamma att känna att man fullbordat sin plikt.Att de unga nu måste leva sitt eget liv. Skapa sig en framtid som är det bästa för dem.

Att min son måste låta sina egna vingar flyga av sig själv.Utan ett vakande öga från en orolig och stolt mamma.En mamma som förvisso fortfarande kommer att stå där och spana upp mot skyn iallafall.Och undra om vingarna kommer att bära. Komma med goda råd och mindre bra råd.En mammas kärlek räcker genom hela livet. Och som mamma kan man inte sluta att oroa sig. Det går helt enkelt inte.Men att veta att det finns en annan kvinna i min sons liv som ger honom sitt hjärta och sin kärlek. Fyller mig full av förtröstan och glädje.

Grattis min älskade son och svärdotter. Må Allah alltid vara med er i livet och ge er all kärlek och lycka och allt som ni önskar er.

2 thoughts on “Bröllopet blev fantastiskt bra:)

  1. Tusen tack för en underbar bröllopsfest:) Brudparet var så himla fina. Och tusen tack för senast:) Jag är tacksam att få vara din vän❤️
    Kram o boose😘

    1. Tack själv kära Amina❤️för att du (o fam)var med och delade denna fina dag med mig och min familj😊❤️.Och tusen tack för senast det var jättetrevligt och mysigt😊 .Och cheesecaken från pronto var mycket god😉du måste fylla år lite oftare😉❤️.
      Ser fram emot vår lilla aktivitet hör av mig snart😉många kramar annokas😘

Kommentera

