Safira och toalettborsten😉

En utav mina katter Ă€r helt otrolig.SĂ„ fort man glömmer att stĂ€nga badrumsdörren sĂ„ Ă€r hon dĂ€r och slĂ€par ut toaborsten. Jag har gömt toaborsten bakom en sophink men Ă€ndĂ„ lyckas hon dra fram den. Ha ha och idag sĂ„ skulle jag gĂ„ in o badrummet. Och vem kommer inte flygande ut dĂ€rifrĂ„n om inte Safira nĂ€r jag öppnade dörren. Min Ă€lskade hmm dotter hade inte mĂ€rkt att hon stĂ€ngt in henne i badrummet.Safira brukar hoppa ner i badkaret bakom duchdraperiet och leka med vatten nĂ€r hon fĂ„r möjlighet.Och detta var vad som mötte mig nĂ€r jag öppnade dörren. Suck lite Ă€ckligt med toaborsten😉mattan blev slĂ€ngd i tvĂ€tten förstĂ„s.image

image

HÀr hÀr har vi Safira o egen hög person(katt;))nÀr hon ligger och sover bredvid mig i soffan.

2 thoughts on “Safira och toalettborsten😉

    1. Hej Helena😊Ja visst Ă€r hon fin❀.Katter Ă€r speciella och kloka djur.Men Ă€ven jobbiga mellan varven😉.
      Kramar annokas

Kommentera

