Healing själen kan vi inte se

Mitt liv fullt och ingenting samtidigt.Hade ett möte idag handlade mat. Lite andra ärenden. Sedan vilat och nu bär det snart av till en kär väninna för lite fredagsmys.Ser fram emot det.Vad är bättre än att få umgås med de som betyder mest nära och kära. Jag må vara fattig ur många perspektiv men är rik med kärlek omkring mig.

Igår var en liten spännande dag. Hamnade ute i skogen i Svedala. En utav mina vänner skulle på healing. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Är en skeptiker när det gäller icke vetenskapliga studier över saker och ting. Det är min intulektuella sida som måste vinnas. Men kan vi se och ta på vår själ. Nej det kan vi ju inte. Så någonstans måste man kunna tro på sådant man är skeptisk till.Men jag är inte övertygad ännu. Får nog studera lite till. Ibland är det enklaste det mest sanna. I det här fallet min kära väninna kände sig healad. Och bara det var värt en tur ut i skogen.Sedan en mysig kväll med samma väninna och delar av våra familjer.God mat och trevligt sällskap gjorde inte dagen sämre.Nej dags att göra iordning mig nu.Önskar er en trevlig fredagskväll.

Kommentera

