Födelsedagsbarn Gott nytt år alla mina kära

Blir alltid lite rörig mellandagarna. Skriver inte så mycket på bloggen. Såg nu att jag inte fått med min son A att han fyllt år. Älskade gubben redan 23 år. Lycklig tacksam över mina älskade barn.vill också passa på och gratulera min fina svärdotter som också fyllde 23 år på nyårsafton.Har nu tre älskade personer som fyller år i december.

Önskar er alla ett riktigt gott nytt år.🎊🎉🍸(alkoholfritt;)🎆🎇

Summering av mitt 2015 ungefär såhär;).🙈🙉🙊

Kan ju säga iallafall att jag mer eller mindre nästan har blivit rättshaverist det här året;). På grund av tusen olika papper som jag har skickat till olika instanser pga olika anledningar.Får berätta mera lite senare.

Önskar er alla en underbar nyårsafton och ett gott nytt år fullt av kärlek och allt som ni önskar er. Må Allah alltid vara med er.

2 thoughts on “Födelsedagsbarn Gott nytt år alla mina kära

Kommentera

