Talar från min inre röst

Min blogg jag kan i princip skriva vad jag vill på bloggen. Men måste censurera mig lite då och då;). På grund av min personlighet;).Min blogg visar trots  allt en del av mig själv. Mitt ansikte utåt mot världen;).Nu är jag  ju som jag är;). Så bilden jag lämnar av  mig själv blir ju därefter också. På gott och ont antar jag;).

Jag bjuder in främmande människor in i min värld. Jag väljer att vara personlig och ibland mindre personlig.Ibland så väljer jag att fördjupa mig i mina åsikter eller tankar.På ett väldigt personligt plan.

Ärligt så är det mycket roligare att få skriva fritt från hjärtat.Och det skall jag fortsätta att göra. Bara tala från min inre röst med lite censur då;).

Önskar nattugglorna godnatt här

 

 

 

 

 

Kommentera

