Kvällsmusik youtube sjukdomsinsikt

Sitter och lyssnar på lite musik.Det är så avkopplande samtidigt som att jag vet att jag inte borde. Är lite uppvarvad för tillfälligt så egentligen så behöver jag varva ner. Med rätt musik så är det okej. Men problemet är att jag vill ha musik som får mig att leva livet fullt ut(även mitt i natten när folk sover;))hur skall man veta när man är sig själv eller vad som är symtom på sjukdom, Försöker komma fram till hur men hittar inga bra svar för tillfälligt..Men just nu får jag lita på läkarens ord att jag är inne i ett skov hypomani.

Min acceptans är så sviktande och även sjukdomsinsikten. Ibland så vet jag inte vad jag skall tro på. En del utav mig anar att jag inte riktigt är okej just nu.Samtidigt som en annan del inte förstår eller accepterar det.Det blir ett lite rörigt inlägg som speglar mig just nu.

Jag vill leva och leva……..ja det vill väll alla. Men just nu så vill jag bara vara fri och göra vad jag vill.

Önskar en sportbil nu;). Ut och köra på motorvägen i 150 km h. Vill bara få känna den härliga känslan av frihet;):Här kommer lite sjukdomsinsikt in iallafall;). Låter inte så förnuftigt.

Nej slutar här nu snart är jag mitt vanliga gråa trista jag igen;).

Tigger or Eeyore will be making your decisions for you.”

Quote on bipolar - A Bipolar Mind - You are either too happy, too sad or you just don't care. Finding the feelings in the middle do not come naturally. You have to fight every day to find them

