Godmorgon

Det blir lite mindre inlägg nuförtiden.Inspiriationen är lite låg. Bloggen har hängt med i några år. Gillar verkligen min blogg. Skall försöka att uppdatera lite oftare.

Jag använder mera privata foton när jag bloggar. Vilket jag själv tycker är lite roligare. Vad tycker ni bloggläsare?Skulle vara roligt att få lite feedback från er.

Annars är livet ungefär som vanligt. Kämpar på med allt. Umgås med älskade familjen. Mina underbara vänner. Tar vare dag som det kommer.Så mycket kärlek omkring mig. Min hälsa är inte på topp för tillfälligt. Men att ha nära och kära kompenserar och gör livet lättare.

Nu går ramadan mot sitt slut. Denna heliga månad som är helt fantastisk. Inser man det stora att Koranen är Allahs egna ord som uppenbarades under månaden ramadan.Tänk en stort ljus mirakel (att förklara Guds kraft går helt enkelt inte)skapade oss människor på jorden och allt som finns där emellan. För att slutligen till sist sända hans egna ord hur vi människor skall bete oss och leva.Det är så stort och mäktigt när man tar in vidden av detta.

Därför fastar muslimerna en hel månad per år. Allt för att visa tacksamhet i enlighet med Allahs plan och vilja.

Önskar er alla en fin dag idag❤️.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentera

