Bloggar kvällstankar

Jag följer några bloggare som jag försöker läsa några gånger i veckan. Ibland känns det nästan som att man ”känner” personen i fråga som delar med sig av sitt liv.Självklart så är det ju bloggkaraktären som man känner inte den riktiga personen. Men som bloggare så lämnar man fotspår efter sig som är äkta utifrån den person man är.Bloggar som är för opersonliga känns inte intressanta att läsa tycker jag.

Det finns en blogg som jag tycker speciellt mycket om. Och det är tjejmorsans blogg(kan rekomendera er). Jag tror att en utav orsakerna är att jag kan känna igen mig och relatera till det som hon skriver om.Till exempel har hon barn som är i liknande ålder som mina.

Jag har följt bloggen under några år(det är inte klokt egentligen att man kan säga några år vad tiden går snabbt att man hinner läsa en blogg så länge).

Och just nu beskriver hon i bloggen om kärleken som hon funnit i livet. Så fint och underbart det låter.Man kan inte annat än inspireras av det som hon skriver om.Kärleken att finna den. Så komplext att nå till för somliga. Men så vackert om man kunde nå dit.

Ja lite tankar från mig så här på kvällen.

Önskar er alla god natt<3

 

 

 

Kommentera

