Jag fortsätter inre och yttre balans

Det inre och det yttre hänger inte riktigt med varandra(ja egentligen inte någon utav dem;)).Men jag vill ändra på det.Jag vill finna en bättre väg till balans(ha ha ja jag sitter bara och äter choklad mitt i natten;)).Men det som jag snarare tänker på är väldigt små steg till förändring.

Små förändringar som jag faktiskt kan göra.Jag kan äta honung och dricka te.Och nu har jag fått bipollen av min kära väninna(som är duktig inom alternativ hälsa).

Det skall tydligen räcka till med några frön varje dag.

Ja att vara en människa och sträva på denna jord.Inte helt lätt…men vi försöker.Antar att gåtan om livets mening kommer när vi är gammal och skall dö(då allt är försent liksom;)).

Föresten så hade jag en jättefin kväll med underbara vänner<3.Tacksam för det som jag har i livet.

Its me;)

Bildresultat för obalans

Fast livet kunde vara ännu värre;).

Relaterad bild

 

 

Kommentera

