Mitt i en flytt

Jag fick lägenheten som jag var och titttade på.Helt otroligt:).En lägenhet mitt i centrala innerstaden.En liten lägenhet men väldigt bra planerad.Jag tror att det blir bra.Känns fortfarande lite konstigt att befinna sig i en ny lägenhet då flytten gick väldigt snabbt.Med allt som allt en vecka till inflyttning.

Men för tillfälligt så har jag två lägenheter.Jag har bott väldigt många år i samma bostadsområde så det känns lite konstigt att befinna sig i en annan stadsdel.Sännande och lite ovant på samma gång.

Men det återstår en hel del kvar att fixa med båda hemmen.Flyttstädning med mera.Min kropp är helt slutkörd.Har fått använda kryckor  när jag varit ute för att avlasta en värkande kropp.Men det är ju bara tillfälligt som det blir lite extra jobb.Och helt klart värt det:).

Nu ser jag fram emot att umgås med älskade familjen och alla mina vänner i min nya lilla lya:).

Billedresultat for flytta

 

 

 

Kommentera

