I am back again

Flytten tar min mesta tid just nu. Men det börjar synas ett ljus i tunneln; ).

Idag känner mig lite uppått:). Vill bara ha kul. Lyssnar på superbra musik på Spotify. En salig mix av allt möjligt.

Var i min gamla lägenhet idag och hämtade post. Stannade en liten stund och kände atmosfären av mitt gamla liv som jag levt där i sex år. En speciell känsla. Allt är så välbekant i den lägenheten.Fast den är nästan tom. Men jag är redo för ett nytt liv:)och jag trivs i min nya lägenhet.Det är roligt med nya lägenheter. Inredningen är speciellt kul tycker jag:). I love it.Och närheten till allt är så roligt. Shoppade frukt och grönsaker idag. Så billigt:).

Iallafall köpte med mig semlor; ). Satt där i en tom lägenhet på golvet och åt världens godaste semlor(i plural det stämmer; )). Kylskåpet är utfrostat så vad skulle jag göra ha ha. De var ju i tvåpack; ).

Ha en bra dag alla. Dax att kanalisera min energi till något roligt.

Kommentera

