God natt prat vänner

Med världens bästa vänner delade på pizza på Condeco.Vi hade jättemysigt.Bara glädjen att få umgås med människor som verkligen betyder någonting.Jag stannade upp en liten stund typ en minut;) och bara tittade på mina vänner som pratade med varandra(och tog ett foto som får vara ett privat minne;)för annars så skulle jag nog bli tvingad att lägga ut min fula selfies också som jag tog idag ha ha).Men bilderna fångade ett ögonblick i livet.Ett ögonblick mellan två vänner alltid så tålmodiga och snälla och inkluderande.Ibland kan jag känna mig så förundrad de här underbara personerna är mina vänner.Världens bästa vänner på allvar.Ni skulle se dem så skulle ni förstå vad jag menar(dock inte dagens foto ha ha då de var lite olik sig själva på grund av fotografens timing;)).Dyrbar vänskap är inte någonting som man kan ta för givet.Tänker ibland vad bidrar jag med egentligen.En halt och lytt kompis ha ha.

Ja…..nä nu måste jag försöka att sova nattpratet slutar här god natt.

Kommentera

