Underbar frukost vid havet

Min kära väninna bjöd mig på frukost idag vid havet. Hon hade bakat varma scones med massor av gott till och härligt gott te. Vädret var inte det allra bästa. Det blåste och vågorna i havet skvalpade på.

Men ärligt vad gjorde det. Det var så härligt att få bara vara vid havet. Och världens snällaste väninna också som fixat allt.

Min själ finner frid vid havet. Egentligen så vill jag åka till havet varje dag. Bara lite jobbigt att åka buss fram och tillbaka. Jag fick lust att bada idag. Men det måste bli lite varmare först.

Nu skall jag gå och göra mig iordning. Skall fira en väninna som fyllt år.

Ha en fin fortsatt dag💗

Kommentera

