Blåbärspaj och lite allvar hackad blogg?

Blåbärspaj till frukost gårdagens rester vad gör man;).jo man äter det till frukost helt enkelt.Man kan inte annat göra så gott:).Vem säger att frukost alltid måster vara nyttigt;).

Något annat mycket allvarligare än blåbärspaj.Försökte komma in på min blogg genom mobilen och det blev helt fel.Det gick inte att skriva inlägg och sedan så kom det upp en bild där det står fel uppstod.Bilden föreställer en muslimsk tjej med skiftnyckel och en man bredvid???Väldigt konstigt och obehagligt.Varför skulle worldpress använda en bild av en kvinna i hijab(slöja)?Och bilden kändes inte trevlig heller.

Nu skriver jag från datorn som har bra säkerhetsskydd.Jag kan tyvärr inte så mycket om sånt här.Men får kolla upp det med någon som kan.Obehagligt när ens mobil lösenord inte känns säkert.

Men blåbärspajen var väldigt god;)en bra start på dagen.Nu skall jag försöka att göra lite nytta här hemma också.Och sedan så skall jag hita på någonting roligt.Jag vet inte vad än men kanske en tur till havet eller en runda på stan eller besöka en väninna…..ja jag får se vad det blir.

Bildresultat för hackad

 

 

 

Kommentera

