Garden show

Jag barnbarnet på fem år och en kär vännina.Gick till garden show idag. Tai chi gruppen hade uppvisning där( jag tackade nej;)själv att vara med.Får lite social fobi i såna lägen.Men det var roligt att se de som jag tränar med i gruppen.Och så duktig de är som verkligen kan tai chi.Jag har verkligen mycket kvar att lära( ja om jag kan någonsin ha ha).Barnbarnet tyckte det var spännande. Och ville ha likadana kläder( kinesisk svart dräkt med knappar) och vitt skägg😅😉 som tai chi läraren hade när han blir stor sötungen❤️. Min lilla knoppis tyckte också att det var mycket spännande med svärd. Han fick titta och känna på ett. Det kommer han nog att komma ihåg.

Garden show är verkligen ett jättefint event( varför har jag missat det förut).De hade massor av olika barnaktiviteter.Uppbyggda blomster och balkong dekorationer.Blommor torgstånd där de sålde honung sylt blommor med mera.Jättetrevligt verkligen. Och vädret OMG vad har hänt 30 grader.Det är nästan så att det blir lite för bra. Vi blev alla påverkade av solen och fick söka oss till skuggan med jämna mellanrum för att orka med.Man är inte riktigt van med så höga temperaturer.

Här är lite bilder som jag fotade. Det fanns massor att fota där. Men värmen gjorde att orken inte fanns.De har garden show imorgon(söndag ligger vid Malmö museum i slottsparken)också för er som vill gå och titta.Det är väldigt barnvänligt med massor av olika slags aktiviteter.

Lämna en kommentar