Alltså vilket väder:)presenterartiklar födelsedag osv

Helt otroligt vilken sommar. Det är så varmt i solen att det nästan blir lite för bra. Men sitter man i skuggan( vilket jag gör just nu:))så känns det helt underbart.

Har under flera dagar( haft svårt att bestämma mig)sprungit i olika affärer för att köpa en födelsedagspresent till min yngsta dotter som snart fyller 20 år.Jag kan inte avslöja ännu;)vad jag köpt( då hon kanske läser bloggen).Men någonting roligt är det iallafall.Har också köpt jättefina pappersartiklar från systrarna greene till födelsedagsfirandet(skall fota de sen och visa er).Jag är helt såld på olika pappersartiklar och dekoration just nu.Tiger och systrarna greene säljer produkter som är väldigt fina och roliga och prisvärda.Tänker samla på mig lite olika när jag hittar fina dekorationer. Då har man hemma sen när man behöver.Och behöver gör man alltid då det finns massor av saker att fira vardag som fest, i ensamhet eller tillsammans med andra.Jag tror mycket på det här med vardagslyx. Livet blir så mycket finare med en vacker( pappers) mugg med ett fint motiv när man dricker te.

Lämna en kommentar